top of page
  • ZdjÄ™cie autoraSara GieÅ‚ażyn

Intro - krótko o tym co tutaj znajdziesz

Stało się - założyłam bloga. Od lat siedziało to w mojej głowie i kiełkowało. Przeszło milion transformacji, zmian i poprawek. "Bo przecież jak zacznę to musi być idealnie" - myślałam. W końcu doszłam do wniosku, że nie ma na co czekać. Ulepszać mogę w nieskończoność - trzeba działać!


Zacznę od początku. Jestem Sara. Prywatnie jestem fanką designu, inspirującej muzyki i aromatycznej kawy. Obecnie jestem odpowiedzialna za marketing w salonach Mercedes-Benz Auto Frelik. Chwilowo jednak przebywam na urlopie macierzyńskim i całymi dniami tulę się z moją córką Klarką.


Dlaczego blog i dlaczego teraz?

Pewnie większość z Was mnie zrozumie. Czas ciąży i macierzyństwa to moment, w którym budzi się w nas potrzeba zrobienia czegoś więcej. Czegoś dla kobiet, dla świata i dla siebie. Czegoś o czym się marzyło, a nie miało się czasu. Bycie mamą daje kopa. Takiego pozytywnego kopa oczywiście. Nagle okazuje się, że nie ma rzeczy niemożliwych, że doba ma 24 h, które można uporządkować i dobrze wykorzystać. Zdajemy sobie sprawę, że możemy więcej i więcej. Właśnie to "więcej" chcę tutaj pokazać.


Czy ten blog jest dla Ciebie?

Z pewnością znajdą tutaj coś dla siebie osoby, które chcą się rozwijać - marketingowo, kreatywnie, życiowo. Mają własne firmy, pracują jako marketingowcy lub jeszcze szukają swojej drogi. Osoby, które mają dużo pomysłów, ale nie wiedzą jak je uporządkować. Osoby takie jak ja, które nie wiedzą jak zacząć. Chcę Cię nie tylko zainspirować, ale i wspierać. Posuwać wskazówki, które pomogą Ci działać. Jeszcze efektywniej i intensywniej.


Wizja bloga.

Nie będę używać trudnych sformułowań, ani przedstawiać skomplikowanych wykresów. Chcę przekazać Ci to, co potrafię w najprzystępniejszy sposób. Znajdziesz tutaj wiedzę, którą od zaraz możesz wprowadzić do swojej firmy, pracy czy swojego życia. Główne tematy, na których się kupię to marketing, design i media. Pracując jako marketingowiec nauczyłam się, że marketing to dużo pracy, którą widać, ale jeszcze więcej ciężkiej pracy, której nie widać. Chcę pokazać Ci każdy aspekt.


Dokładniej o tym co tu przeczytasz.

Przede wszystkim znajdziesz masę inspiracji - kolorów, czcionek, postów, stories, newsletterów i kampanii. Propozycji jak reagować na wydarzenia, które dzieją się wokół Ciebie. Pomysłów na to, jak zaangażować Twoich fanów i gdzie znaleźć klientów. Wydarzenia, branding, social media - wszytko to musi być przemyślane i spójne. Pokaże Ci na czym się skupić i co powinno być dla Ciebie najważniejsze.


Wartość dla Ciebie!

Zyskasz nie tylko wiedzę, ale i wsparcie. Twoje pytania, uwagi są dla mnie niezwykle ważne. Z przyjemnością z Tobą porozmawiam i podzielę się swoimi doświadczeniami, a także wysłucham i doradzę jeżeli będziesz tego potrzebowała.



Zatem daj znać czy będziesz ze mną! ♥

511 wyświetleń1 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page